Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΟΡΑΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ


Επικοινωνώ σήμερα μαζί σας ,για να σας ανακοινώσω την απόφασή μου,να διεκδικήσω την ψήφο σας ,στις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές του Νοεμβρίου,μέσα από τον ψηφοδέλτιο του συνδυασμού Όραμα Δημιουργίας,του Γιάννη Οικονομάκου.

Η Απόφασή μου αυτή πάρθηκε με αίσθημα ευθύνης και έχει να κάνει με την δυσκολία των καιρών που διανύουμε,καθώς και με τις νέες συνθήκες που διαμορφώνει στα κοινά η εφαρμογή του Καλλικράτη.
Πιστεύω λοιπόν πως σε αυτόν τον αγώνα κανείς δεν περισσεύει και δεν πρέπει να μείνει αδιάφορος.
Τώρα πρέπει να φανεί πόσο αγαπάμε τον τόπο μας και πόσο είμαστε διατεθειμένοι ,να ξοδέψουμε χρόνο και προσπάθεια για να βοηθήσουμε στην καλυτερεύση του.

Στην απόφασή μου αυτή βοήθησε η παρουσία του Γιάννη Οικονομάκου.


Η Τιμιότητά του,η αποφασιστικότητά του,το πείσμα του, αλλά και οι αγαθές του προθέσεις,αποτελούν για μένα κριτήριο,ώστε όλοι μαζί ,με αυτόν μπροστάρη,να πάμε την περιοχή μας μπροστά.
Εκεί που της αξίζει!
Σε αυτόν τον αγώνα έχω την ελπίδα πως θα βρεθείτε και πάλι δίπλα μου και θα στηρίξετε την προσπάθειά μου.
Πάμε όλοι μαζί να κερδίσουμε το στοίχημα του νέου Δήμου Ωρωπού.
Το οφείλουμε σε μας και στα παιδιά μας.


Σας ευχαριστώ.



Αλέκα Κοντογιάννη.












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου