Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

ΤΕΤΑΡΤΗ 10-08-2011 - Μουσική Συναυλία «ΝΕΑΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ» με τον νεαρό Καλλιτέχνη της περιοχής μας "Νάσο Κατσίνα" στις Παλιές Φυλακές Ωρωπού.

Ο "Νάσος Κατσίνας" στις Παλιές Φυλακές Ωρωπού.

Νάσος Κατσίνας
Τον πρωτοείδαμε σε μία εκδήλωση στον Αυλώνα Αττικής. Μετά από μήνες σε μία ακόμα στην Μαλακάσα.Ο Νάσος, αξίζει την προσοχή σας...!

Κι αν σε τρομάξαν οι καιροί...
Κάποια στιγμή στα εφηβικά μου χρονια κόλλησα με ένα τραγούδι των REΜ ,τo ''the one i love'' καθότι ερωτευμένος εκείνη την περίοδο. Κάπως έτσι λοιπόν έπιασα την κιθάρα στα χέρια μου με σκοπό να μάθω αυτο το τραγούδι. Ναι τα κατάφερα! Την κοπέλα βέβαια,όχι αλλά δεν πειράζει!!
Στην πορεία ασχολήθηκα κυρίως με την έντεχνη-ροκ ελληνική μουσική, μέχρι που έγραψα το πρώτο μου τραγούδι με τίτλο ''Ο ίδιος μου ο εαυτός'', το οποίο είναι σαν συνεδρία ψυχανάλυσης για μένα με ψυχολόγο τον εαύτο μου.

"O ίδιος μου εαυτός"


Τους τελευταίους μήνες ξεκίνησα τα live σε κάποιες εκδηλώσεις και μαγαζιά. Ελπίζω και θέλω πραγματικά να κάνω πολύ περισσότερα live όπως και να γράψω όμορφα τραγούδια. Στις μέρες μας το να δημιουργείς είναι το μόνο που έχει απομείνει.. Τα live και γενικότερα το πάρε δώσε με το κοινό είναι πραγματικά κάτι μαγικό και ιδιαίτερο και νιώθω πολύ τυχερός που μου δίνεται η ευκαιρία να το ζω.

LIVE στην Μαλακάσα.


Γενικότερα είναι απίστευτα ωραίο να κάνεις πράγματα τα οποία ονειρεύεσαι καιρό πριν!! Θα σου πω έναν στίχο από το τραγούδι μου, τον οποίο έχω σαν μότο πλέον στη ζωή μου..''Και αν σε τρομάξαν οι καιροί, μην κάνεις πίσω..Ότι ονειρεύτηκες μπορείς να το προφτάσεις"..Αυτό αξίζει να κάνει κανείς τελικά..Να κάνει όνειρα και να προσπαθεί να τα υλοποιήσει...Καλές δημιουργίες και καλά όνειρα λοιπόν...


Leonidas Mpalafas - Pyrosvesthras (covered by Nassos Katsinas)




Νάσος Κατσίνας

 







επικοινωνία:

http://www.facebook.com/profile.php?id=655999279

spithas87@hotmail.com

6939443198



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου